/veicot maksājumu, obligāti ir jānorāda klienta numurs/
Sākot ar 2019. gada februāri, SIA Jūrmalas siltums klientiem rēķini par saņemto siltumenerģiju, tiks sagatavoti, izmantojot jaunu norēķinu sistēmu. Ātrākai un precīzākai informācijas apstrādei ir ieviesti jauni klientu numuri.
Jūrmalas siltums aicina klientus, saņemot rēķinu, pārbaudīt tajā iekļauto informāciju un, ja nepieciešams, sazināties ar uzņēmuma klientu apkalpošanas speciālistu. Savukārt, veicot maksājumu, maksājuma mērķī obligāti jānorāda jauno klienta numuru, pretējā gadījumā maksājuma uzskaite var aizkavēties.
Uzņēmuma abonentu daļas vadītāja Jūlija Karceva uzsver, ka “līdz ar jaunās programmas ieviešanu, uzņēmums ir ieguvis plašākas iespējas norēķinu un grāmatvedības darbību efektivizācijā, kā arī tā nodrošina automātisku ienākošo maksājumu uzskaiti”.
Nākamais solis saziņas ar klientiem uzlabošanai ir elektroniska informācijas aprite. SIA “Jūrmalas siltums” aicina klientus pieteikties rēķinu saņemšanai elektroniski, vēršoties pie klientu apkalpošanas speciālista ar iesniegumu, kurā norādīta e-pasta adrese. Gadījumā, ja klients izmanto elektronisko parakstu, iesniegumu var nosūtīt uz e-pastu info@jurmalassiltums.lv.
Klientu pieņemšanas laiks: no pirmdienas līdz ceturtdienai no 08.30 – 12.00, 12.30 – 16.30; piektdienās 08.30 – 12.00, 12.30 – 14.00