Uzņēmumā SIA “Jūrmalas siltums” uz nenoteiktu laiku ir pārtraukta klientu pieņemšana klātienē un iedzīvotāji ir aicināti aktuālos jautājumus risināt, sazinoties ar uzņēmuma speciālistiem pa tālruni vai nosūtot vēstuli elektroniski.
Saziņa ar klientiem, informēšana, tiek nodrošināta galvenokārt ar rēķinu starpniecību. Tā kā pasta pakalpojumi ir sadārdzinājušies un līdz ar to ir pieaugušas rēķina piegādes izmaksas, uzņēmumā tiek izskatīts jautājums par maksas paaugstināšanu papīra formāta rēķiniem. Par rēķina sagatavošanas maksas izmaiņām iedzīvotāji tiks informēti savlaicīgi, bet jau šobrīd aicinām pieteikties rēķina saņemšanai elektroniski.
Lai pieteiktos rēķina saņemšanai elektroniski, uz e-pasta adresi info@jurmalassiltums.lv jānosūta ar drošu elektronisko parakstu parakstīts iesniegums brīvā formā; iesniegumā jānorāda vārds, uzvārds, īpašuma adrese un klienta numurs. Parakstītu iesniegumu uzņēmumam var nosūtīt arī pa pastu uz adresi Slokas iela 47 A, Jūrmala, LV-2015 vai iemest pastkastītē pēc adreses Slokas ielu 47A, Dubulti vai Nometņu iela 21A, Kauguri.
Lai atvieglotu iesnieguma sagatavošanu, šeit varat lejupielādēt sagatavoto iesnieguma paraugu (DOCX, PDF). Saziņai ar uzņēmumu klienti ir aicināti sūtīt e-pastu uz adresi info@jurmalassiltums.lv, zvanīt pa tālruni 67147141, kā arī sekot līdzi aktuālajai informācijai uzņēmuma tīmekļvietnē www.jurmalassiltums.lv.